yoga · 28. February 2020
A Yin jóga a híd a meditáció és a jóga között. A jóga órán főként ülő és fekvő pózokat végzünk és a fókusz az ellazuláson van. Az ászanákat 3-5 percig tartjuk ki, hogy elérjük a mélyebben fekvő szöveteket. A Yin jóga a hosszasan kitartott ászanák miatt egy meditatívabb gyakorlást eredményez.

yoga · 21. February 2020
Yin jóga Sztázics Edittel - Arms, shoulders and chest

meditation · 28. January 2020
Valentin Nap alkalmából Sárközi Krisztián Tibeti Gong estje a Yogaflow stúdióban. Krisztiánról itt olvashattok: http://gyogyitoenergia.hu/sarkoezi-krisztian.html A péntek esti relaxációs hangfürdő ellazít, felfrissít, stresszmentesít, segít letenni a hét eseményeit. A hangtál rezgései létezésünk minden szintjén harmóniát teremtenek. Erőteljes öngyógyító folyamatokat indítanak el. Részvételi díj: 3000 Ft Bejelentkezni a részvételi díj előreutalásával (...

yoga · 25. January 2020
Mi a Te dosád? Mindenki egyedi alkat és mindenki az ő sajátos adottságai alapján kellene kezelni,edzeni,illetve rávezetni arra,hogyan tudja a tökéletes egyensúly állapotot beálíttani ás megtartani az életben. Szeretnéd megtudni mi a Te testtípusod? Menj végig az alábbi teszten és megtudod.

yoga · 24. January 2020
Yin Yoga poses apply moderate stress to the connective tissues of the body—the tendons, fascia, and ligaments—with the aim of increasing circulation in the joints and improving flexibility.

meditation · 17. January 2020
A holdtánc egy ősi mozgásforma ami a nőiséghez való kapcsolatunkat erősíti. Ismerkedj meg ezzel a puha, meditatív mozgásformával, mely egy mozgásos simogatás a léleknek.

yoga · 11. January 2020
Mi a Te dosád? Mindenki egyedi alkat és mindenki az ő sajátos adottságai alapján kellene kezelni,edzeni,illetve rávezetni arra,hogyan tudja a tökéletes egyensúly állapotot beálíttani ás megtartani az életben. Szeretnéd megtudni mi a Te testtípusod? Menj végig az alábbi teszten és megtudod.

yoga · 10. January 2020
A Yin jógán főként ülő és fekvő pózokat végzünk és a fókusz az ellazuláson van. Az ászanákat 3-5 percig tartjuk ki, hogy elérjük a mélyebben fekvő szöveteket. A Yin jóga a hosszasan kitartott ászanák miatt egy meditatívabb gyakorlást eredményez. Fokuszban az emésztőrendeszer.

lifestlye  · 04. January 2020
Kezd az évet önfejlesztéssel és ajándékozd meg magad 2020-ban a legjobb Éneddel!

yoga · 04. January 2020
Mi a Te dosád? Mindenki egyedi alkat és mindenki az ő sajátos adottságai alapján kellene kezelni,edzeni,illetve rávezetni arra,hogyan tudja a tökéletes egyensúly állapotot beálíttani ás megtartani az életben.

Show more